Followers

Sunday 16 October 2022

Teaser 1 Misi Pikat Hati Mak Dia

 





“Jaz!”

Mendengar nama itu dipanggil, Tsana bangun dan melangkah ke sisi tembok pagar sebelah kanan. Senyuman paling manis diberikan kepada Qismah, wanita berusia 50 tahun yang leka membelek pokok bunga ros.

“Kau ni kenapa tersengih-sengih kat sini?” Qismah pandang jiran barunya dengan dahi berkerut. Dari ekor mata dia nampak anak lelakinya datang menghampiri. Dia toleh sekilas pada anaknya, kemudian memandang semula gadis di depannya. 

“Kau ada hati kat anak aku, ya?” Qismah menjungkit kening.

Membulat mata Tsana. Laju kepalanya menggeleng. Tak pasal-pasal dia dicop gatal!

“Eh, mana ada, mak cik. Mak cik yang panggil saya tadi, kan?” Mata Tsana sempat menjeling anak lelaki jiran sebelah yang sedang menahan senyum.  

“Aku panggil anak aku, bukan panggil kau. Telinga tu dah berapa minggu tak korek? Kalau tak ada cotton bud, aku boleh bagi.” 


p/s: Untuk menempah boleh wasap admin Atap Publication

http://www.wasap.my/60176153812


#AntologiSetulusKasihBuatmu2

#MisiPikatHatiMakDia!

0 Pembakar Semangat:

Post a Comment